» شهرستان » اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان کازرون
شهرستان
کد خبر:32232 | ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴

اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان کازرون

پرتو جنوب

در آستانه کنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان غرب استان فارس در شهرستان کازرون اهدا شد.
به گزارش پرتو جنوب این مراسم که همزمان با سراسر استان فارس در ۵ نقطه برگزار شد شهرستان کازرون میزبان شهرستان های نورآباد ممسنی، رستم، کوهچنار و فراشبند بود که با معرفی بسیج سازندگی نواحی با مدیریت قرارگاه پهنه ای غرب فارس جهیزیه های به نوعروسان اهدا شد.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این مراسم با تبریک۱۷ربیع الاول ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفه دفاع مقدس بیان داشت: در آستانه کنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس هزار سری جیهزیه در استان فارس به نوعروسان اهدا شد.
وی ادامه داد: به مناسبت کنگره شهدای استان فارس، ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیج سازندگی سپاه فجر در ۵ نقطه از استان شامل شهرستان های جهرم، لارستان، اقلید، فسا و کازرون ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: شهرستان کازرون در این برنامه میزبان شهرستان های قرارگاه پهنه ای غرب فارس که شامل شهرستان های فراشبند، کوهچنار، رستم، نورآباد ممسنی و کازرون بود که ۱۸۳سری جهیزیه به نوعروسان اهداء کرد.
وی تصریح داشت: در این برنامه خداپسندانه که با مشارکت کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهرستان کازرون انجام گرفت ۵ قلم اساسی جهیزیه نوعروسان جهت زندگی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی به ارزش قیمتی ۶۰میلیون تومان به خانواده کم برخوردار تحویل داده شد.
سرهنگ حیاتی از اهداف این برنامه خیرخواهانه گفت و افزود: هدف از اجرای چنین برنامه های خیرخواهانه تشویق عموم مردم برای کمک به امر خیر، که سبب خوشبختی و شروع زندگی مشترک زوج های جوان در جامعه اسلامی می باشد یاد کرد.
در انتهای این مراسم با حضور مسئولین شهرستان کازرون و برخی مسئولین شهرستان های غرب فارس خودروهای حامل جهیزیه به سمت محل های زندگی نوعروسان اعزام شدند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×