» شهرستان » شکوه همدلی ‌و‌تسهیل به مددجویان  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در جوار حافظ 
شهرستان
کد خبر:32146 | ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵

شکوه همدلی ‌و‌تسهیل به مددجویان  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در جوار حافظ 

پرتو جنوب

 

شکوه همدلی ‌و‌تسهیل به مددجویان   توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در جوار حافظ


توزیع ۱۰۰۰سری جهیزیه و پوشش مشق همدلی ویژه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )استان فارس 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب در آستانه آغاز مهر ماه و دهه وحدت و میلاد پیام گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع)مراسم توزیع هزار سری جهیزیه و پوشش مشق همدلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس در جوار آرامگاه حافظ با حضور مسولان کشوری و استانی رقم خورد .

فارس پیشرو در ارایه خدمات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در شیراز با بیان اینکه استان فارس را استان پیشرو در ارائه خدمات حمایتی است گفت: در سال گذشته فارس بیش از ۵هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس تحویل داده است.

دکتر حسین خدرویسی گفت: در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به بیش از ۲ نیم میلیون خانوار در قالب بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش در نهاد کمیته امداد امام خمینی کشور هستیم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشوراضافه کرد:در حوزه توانمند سازی مددجویان در بخش مسکن، اشتغال ‌،درمان ،تامین لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی بیش از ۱۲۰ خدمت در حال انجام است.

دکتر خدر ویسی اضافه کرد :چند خدمت پایه با همکاری سپاه پاسداران برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در حال انجام است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت:

در حوزه مسکن ،جهیزیه و لوازم ضروری زندگی در هفته آینده بیش از ۵۰هزار سری جهیزیه و ۱۰۰ هزار اقلام اساسی مورد نیاز ببین مددجویان تحت پوشش این نهاد در مشهد مقدس اهدا می شود.

دکتر خدرویسی استان فارس را استان پیشرو در ارائه خدمات حمایتی دانست و گفت: در سال گذشته فارس بیش از ۵هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس تحویل داده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اهدا هزار سری جهیزیه با هم افزایی سپاه استان فارس همزمان با میلاد حضرت محمد ص گفت:کمیته امداد فارس در قالب مناسبت ها و ماموریت های محول شدن با احتساب این هزار سری جهیزیه بیش از ۲هزارو ۵۰۰ در امسال تحویل داده است.

دکتر خدر ویسی راهبرد کمیته امداد امام خمینی تا پایان سال را توزیع بیش از ۵ هزار سری جهیزیه به زوج های جوان تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی برشمرد.

#بیش از ۱۷هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد خمینی فارس 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد:کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیش از ۱۷هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان فارس فراهم کرده است.

دکتر خدر ویسی همچنین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیش از ۲هزار و ۱۰۰ واحد مسکن که به عنوان یک خدمت گران قیمت برای مددجویان محسوب می شود ، فراهم کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اشاره ای به پویش مشق همدلی کرد و افزود:اگر جشن تحویل ۴۱ هزار بسته تحصیلی در استان فارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده خیرین فارس همچنین حدود ۱۰هزار بسته تحصیلی برای دانش آموزان استان های محروم تهیه کرده اند.

 

#توزیع بیش از هزار سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۴۰۰ میلیون ریال بین مددجویان فارس

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس نیز گفت: همزمان با میلاد حضرت محمد ص هزار سری جهیزیه هرکدام به ارزش

. مرتضی موصلی در حاشیه برگزاری مراسم توزیع هزار سری جهیزیه و پویش مشق همدلی در جوار آرامگاه حافظ گفت: در آستانه میلاد حضرت محمد ص و هفته وحدت توزیع این تعداد سری جهیزیه با یک کار جمعی و همکاری سپاه فجر استان فارس و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور محقق شده است.

مرتضی موصلی ادامه داد:هزار سری جهیزیه از اقلام تولیدات کاملا ایرانی تهیه شده و این ایام بین زوج های جوان تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس اضافه کرد: این جهیزیه ها بین بخش عمده ای از زوج های تحت پوشش این نهاد و بخش دیگری به زوج های که توسط گروه های جهادی در سطح فارس شناسایی شده اهدا می شود.

موصلی ارزش هر سری جهیزیه به زوج های جوان تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدوارم در ایام امسال بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های مشترک در راستای توسعه فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده گام هایی موثری برداریم.

مدیر کل‌ کمیته امداد امام خمینی استان فارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مطرح کرد: با کمک خیرین استان فارس ۴۱۰۰۰هزار بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش یک میلیون و پانصد هزار تومان برای توزیع بین دانش آموزان تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس تهیه شده است.

تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه در استان فارس با هماهنگی کمیته امداد تهیه و توزیع شده است.

سردار سیدضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور در این مراسم با بیان اینکه این ۱۰۰۰ سری جهیزیه آخرین مرحله توزیع جهیزیه است، گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه در استان فارس با هماهنگی کمیته امداد تهیه و توزیع شده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌ زدایی کشور، نقش کمیته امداد در محرومیت‌ زدایی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: مردم استان فارس در بحث کمک‌های مومنانه نیز فراموش نشدنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها در راستای ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید است، ادامه داد: همه کالا‌های تهیه شده از کالای ایرانی است که این مسئله به رونق تولید و تحقق شعار سال کمک می‌کند.

رتبه برتر فارس در اقدامات خیرخواهانه 

سردار جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه هدف انقلاب حمایت از محرومین است، گفت: مقام معظم رهبری هم به عنوان استاد تبدیل تحریم به فرصت، در ایام کرونا، رزمایش کمک مومنانه را طراحی کردند که همچنان ادامه دارد و مجموعه استان فارس هم مثل همه جریان‌های انقلابی و خدوم مردمی، پای این کار است که همدلی مسئولین استان در‌ کنار هم این فعالیت‌ها را خوب رقم می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه مردم فارس همواره در امور خیر پیشتاز و پیشگام هستند، گفت: استان فارس همواره در اقدامات خِیر مانند نذر رهایی ویژه آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع جهیزیه،‌ کمک های مومنانه، تهیه بسته های معیشتی و… رتبه برتر کشور را دارد.

خبرنگار و عکاس ؛مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×