» شهرستان » آسفالت معابر ۵۰ روستای شهرستان شیراز
شهرستان
کد خبر:32131 | ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۳

آسفالت معابر ۵۰ روستای شهرستان شیراز

پرتو جنوب

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز خبر داد

آسفالت معابر ۵۰ روستای شهرستان شیراز

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز گفت: در سطح ۵۰ روستای شهرستان شیراز به متراژ ۴۱۵ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتوجنوب به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، محسن ابراهیمی در بازدید از روستاهای شهرستان شیراز و چگونگی توسعه روستایی در این مناطق اظهار کرد: واگذاری سه قطعه زمین رایگان و دو قطعه زمین جهت مددجویان بهزیستی بهسازی و اجرای طرح هادی اجرای آسفالت معابر روستایی از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و همکاری دهیاری و بسیج سازندگی در سطح ۵۰ روستای شهرستان شیراز به متراژ ۴۱۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال از جمله عملکردها در این حوزه است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با تشریح عملکرد اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی افزود: مطالعه و شناسایی اراضی حریم شهرها به میزان ۲۷۰ هکتار، الحاق اراضی ملی جهت تملک در قالب نهضت ملی به مقدار ۶۰ هکتار که مربوط به روستاهای خارج از حریم شهر، شناسایی اراضی ملی جهت تملک در قالب نهضت ملی به مقدار ۲۴۰ هکتار مربوط به روستاهای خارج از حریم شهر از جمله اقدامات شاخص در این حوزه است.

به گزارش پرتو جنوب در این بازدید کارشناسان بنیاد مسکن بر لزوم شتاب بخشی به اجرای طرح‌های توسعه در این شهرستان تاکید داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×