» آرشیو » استاندار فارس: اردوهای راهیان نور، یکی از موثرترین اقدامات برای جوانان است
آرشیو - سیاسی - شهرستان
کد خبر:20909 | ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹

استاندار فارس: اردوهای راهیان نور، یکی از موثرترین اقدامات برای جوانان است

پرتو جنوب

استاندار فارس در ستاد راهیان نور استان، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت را یکی از موثرترین اقدامات در حوزه جوانان و نوجوانان دانست.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ محمدهادی ایمانیه در ستاد راهیان نور استان ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان و در پیش رو بودن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر توجه به جوانان، گفت: اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت یکی از اثرگذارترین اقدامات برای جوانان است پس وظیفه همه است تا به متولیان برگزاری این اردوها کمک کنند.
استاندار فارس، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها و سایر سازمان‌ها را موظف به همکاری در برگزاری این اردوها دانست و گفت: بازدید از مناطق مختلف هشت سال دفاع مقدس و تبیین حقایق آن، گامی اساسی و مهم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین بیان رشادت های جوانان و نوجوانان و فرزندان امام خمینی(ره) است.

بیشتر بخوانید:

استاندار فارس: تمرکز زدایی و تفویض اختیار به استان ها بسیاری از گره‌ها را باز می کند

وی به موضوع عدم تغییر هزینه اتوبوس برای برگزاری این اردوها هم اشاره کرد و افزود: برای برگزاری اردوی راهیان نور هیچگونه افزایش قیمتی در هزینه اتوبوس‌ها لحاظ نخواهد شد اما می‌بایست ایاب و ذهاب مربوط به این اردوها بین همه شرکت‌های اتوبوسرانی تقسیم شود.
نماینده عالی دولت در فارس در انتها گفت: مشکلات اردوگاه مربوط به استان فارس در شهر خرمشهر هم با همکاری و هم افزایی و تدابیر لازم و مشارکت همه دستگاه‌های استانی مرتفع می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×