» سیاسی » اسامی یازده گزینه «زاگرس نشینان امید آفرین فارس» برای تصدی استانداری فارس
سیاسی
کد خبر:30989 | ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱

اسامی یازده گزینه «زاگرس نشینان امید آفرین فارس» برای تصدی استانداری فارس

پرتو جنوب

زاگرس نشینان امیدآفرین فارس با بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی تعداد زیادی از افراد توانمند، یازده نفر از مدیران موفق و محبوب استان را به عنوان گزینه نهایی جهت تصدی مقام عالی استان معرفی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، دکتر دارا کیانی سخنگوی زاگرس نشینان امید آفرین فارس با اشاره به جایگاه استان فارس به عنوان یکی از مهمترین قطب های فرهنگی و علمی کشور گفت: استاندار فارس باید از آگاهی فرهنگی و توانمندی علمی برخوردار باشد تا بتواند تعاملات مطلوبی را بر اساس ویژگی‌های هر گروه از افراد با ارزشها، هنجارها، نگرش های مذهبی و قومی مختلف برقرار نماید.

وی توانایی ایجاد سرمایه اجتماعی و تعامل سازنده با مردم و سازمان های دولتی را برای استاندار ضروری دانست و گفت: استاندار علاوه بر آگاهی اجتماعی باید شناخت و آگاهی جغرافیای از استان نیز داشته باشد تا با درک صحیح از شرایط اقلیمی استان بتواند نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای منطقه را به خوبی شناسایی نماید و با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگان، بانوان و ایجاد وفاق در بین همه جناح های سیاسی، توسعه استان را رقم زند.

سخنگوی زاگرس نشینان امید آفرین فارس، نگرش و درک اقتصادی استاندار را در شرایط فعلی کشور بسیار با اهمیت دانسته و ادامه داد: رشد اقتصادی استان و سطح رفاه مردم از مطالبات اصلی جامعه است.

دکتر کیانی افزود: زاگرس نشینان امیدآفرین فارس با بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی تعداد زیادی از افراد توانمند، یازده نفر از مدیران موفق و محبوب استان را به عنوان گزینه نهایی جهت تصدی مقام عالی استان معرفی نمودند.

وی گفت: این افراد نه تنها خود را در کسوت یک رهبر سازمانی توانمند به اثبات رسانده اند بلکه اشخاصی با ذهن خلاق در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مردم شناسی محسوب می شوند. پاکدستی، تعهد به سیاست های کلان، توانایی رهبری و تجربه مدیریتی آنها در عرصه های مختلف علمی و مدیریتی گواه بر شایستگی آنان به عنوان افرادی لایق برای تصدی مدیریت استانداری فارس است.

لذا با علم و اطمینان خاطر، این اسامی به عنوان گزینه های پیشنهادی استانداری فارس معرفی می شود: یدالله رحمانی، حمید ظهرابی، مسعود گودرزی، سید آیت الله رزمجو، حیدر اسکندرپور، مسعود رضایی، نوذر شفیعی، جلیل حسنی، مجید احمدی، نادر مردانی، محمد حسن اسدی.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×