» آرشیو » استاندار فارس: نقش دیوان محاسبات کشور موثر و حیاتی است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14420 | ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶

استاندار فارس: نقش دیوان محاسبات کشور موثر و حیاتی است

پرتو جنوب

استاندار فارس در دیدار با مدیرکل جدید و سابق دیوان محاسبات فارس، نقش دیوان محاسبات را موثر و حیاتی عنوان کرد و گفت: فلسفه وجودی ارگان های نظارتی در کنار دولت، تسهیل کننده‌ پیشرفت، در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با مدیرکل جدید و پیشین دیوان محاسبات استان فارس که با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان های دیوان محاسبات کشور در استانداری فارس برگزار شد، نقش دیوان محاسبات کشور را موثر و حیاتی دانست و گفت: فلسفه وجودی ارگان های نظارتی در کنار دولت، تسهیل کننده‌ی پیشرفت، در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگ دیانت، مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان، گفت: ایشان با تمام قوا به کمک دولت در استان فارس آمدند و از علم خود برای کمک به نفع مردم و نظام استفاده کردند و هرجا که الزامات قانونی اجازه داد، همواره دیوان محاسبات پای کار مردم بود.
وی، با تاکید بر اینکه اصل وجود دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از میل شدن و کمک کردن برای پیشرفت مسیر به نفع مردم است، ادامه داد: ایشان برای محدودیت هایی که وجود داشت دنبال راه چاره بود.
دکتر ایمانیه در ادامه سخنان خود، ضمن آرزوی توفیق خدمت برای جواد قناعتی، مدیرکل جدید دیوان محاسبات فارس، اظهار داشت: ان شاءالله مدیر جدید نیز با همین روحیه، به میدان کمک به مردم می آیند.
وی به دوران مسؤلیت قناعتی در استانداری فارس اشاره ای کرد و گفت: ایشان در دوران تصدی پست مدیریت سیاسی استان، بسیار خوش درخشیدند؛ کمک ها و رایت ها قابل توجهی داشت و در مسئولیت جدید ان شاءالله نیز، قطعا موثر و اثرگذار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×