» آرشیو » رئیس و دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرداری شیراز منصوب شدند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:15020 | ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴

رئیس و دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرداری شیراز منصوب شدند

پرتو جنوب

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس طی حکمی محمدحسن اسدی شهردار شیراز را به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیراز و همچنین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر را به سمت دبیری این شورا منصوب کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس طی حکمی محمدحسن اسدی شهردار شیراز را به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیراز و همچنین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر را به سمت دبیری این شورا منصوب کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام‌ امام‌جمعه شیراز و نماینده ولی‌فقیه در فارس در حکم محمدحسن‌ اسدی تصریح کرده است: نظر به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و استناد به ماده ۵ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، همچنین با توجه به شایستگی، تعهد و تخصص شما برادر گرامی، جنابعالی به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کلان شهر شیراز به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در بخشی دیگر از این حکم خطاب به شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرده است: نسبت به اجرای مصوبات شورا و برنامه های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و احیا، اجرا و ترویج فریضتین، بخصوص ترویج تذکر لسانی و کتبی، فعال کردن شورای امر به معروف و نهی از منکر، استخراج معروفات متروکه و منکرات رایج و بر طرف کردن آن با برنامه‌ریزی مصوب شورای آن دستگاه اقدام لازم را به عمل آورید.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس نیز بنا به پیشنهاد شهردار و رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری شیراز، رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز را به سمت دبیری این شورا در شهرداری این کلان‌شهر منصوب شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس خطاب به رضا جاویدی تصریح کرده است: نظر به اهمیت فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و همچنین تعهد و شایستگی شما برادر گرامی، بنا به پیشنهاد رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری کلان‌شهر شیراز، جنابعالی به‌عنوان دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر آن دستگاه به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

علی کرم عباسی بیان کرده است: به‌موجب این حکم به جنابعالی مأموریت داده می‌شود نسبت به احیا، اجرا و ترویج فریضتین، بخصوص ترویج تذکر لسانی و کتبی، فعال نمودن شورای امربه‌معروف و نهی از منکر و نسبت به استخراج معروفات متروکه و منکرات رایج و برطرف کردن آن با برنامه‌ریزی مصوب شورای آن دستگاه اقدام لازم را به عمل‌آورید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×