» آرشیو » مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس: فرزندآوری مانع فعالیت‌های مختلف بانوان نمی‌شود
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:14779 | ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۶

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس: فرزندآوری مانع فعالیت‌های مختلف بانوان نمی‌شود

پرتو جنوب

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به درخشش ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: سخنان این بانو ورزشکار نشان‌دهنده این است که فرزندآوری مانع فعالیت‌های مختلف بانوان نمی‌شود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، زهرا یقطین مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس طی تبریکی به جامعه ورزش بانوان کشور گفت: ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران و جزو مدال‌آورهای مجامع آسیا و بین‌المللی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با بیان اینکه این بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران روز گذشته موفق به کسب مدال نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شد، افزود: این بانوی ملی پوش در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش حضور یافت.

یقطین با اشاره به افتخارات این بانو تصریح کرد: ساره جوانمردی با پوشش برتر در مسابقات ۲۰۲۰ پرچمدار پارا المپیک مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و امسال هم با فرزند سه ماهه خود بر روی سکو رفت و مدال نقره را دریافت کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر اینکه همانطور که این بانو اعلام کرد (مدال من فرزندم است)، قطعا بالاترین مدال را دریافت کرده است، بیان کرد: سخنان این بانو ورزشکار نشان‌دهنده این است که فرزندآوری مانع فعالیت‌های مختلف بانوان نمی‌شود و بارها بانوان ما در کل جامعه در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، کارآفرینی و ورزش ثابت کردند که می‌توانند با وجود مادر بودن موفق باشند.

وی در پایان اضافه کرد: همه مادران جهان اسلام و این سرزمین حرکت مادر قهرمان را تقدیر می‌کنند و به محض ورود به شیراز با همکاری کمیته زنان و خانواده شورای شهر، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزشی تیراندازی استان مورد استقبال و تجلیل زنان و دختران و دوستداران حوزه جوانی جمعیت شهر شیراز قرار می‌گیرند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×