» شهرستان » اهدای ۳ و نیم میلیارد ریال از سوی نیکوکار عرصه سلامت به بیمارستان آنکولوژی امیر
شهرستان
کد خبر:26633 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹

اهدای ۳ و نیم میلیارد ریال از سوی نیکوکار عرصه سلامت به بیمارستان آنکولوژی امیر

پرتو جنوب

مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف خرید تجهیزات بیمارستانی، از سوی نیکوکار عرصه سلامت به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، اهدا شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، مدیر بیمارستان گفت: مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی فرزندان مرحوم «رضا قلی نوروزی مله گاله» به یاد پدرشان به این مرکز درمانی اهدا و صرف خرید دو دستگاه اینفیوژن پمپ، warmer خون(گرمکن) و شیکر انکوباتور شده است.

مهندس «حمیدرضا بدیعی» اضافه کرد: دستگاه اینفیوژن پمپ می تواند برای تجویز داروها و مایعات به بیماران مبتلا به سرطان به صورت کنترل شده و دقیق به کار رود به همین دلیل استفاده از آن باعث آرامش خاطر و افزایش رضایت بیماران مبتلا به سرطان، زمان دریافت دارو می شود.

او با بیان اینکه نیک اندیشان عرصه سلامت معامله ای پر سود با خدای خود انجام می دهند، تاکید کرد: خیرین سلامت نقش بسیار تاثیرگذار و مهمی را در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا می کنند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر از فرزندان مرحوم «رضا قلی نوروزی مله گاله» که برای شادی روح پدرشان به جمع خیرین این مرکز درمانی پیوستند، قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×