» آرشیو » دریافت اولین گواهینامه ISO 9001:2015 منطقه شش در بین شهرداری‌های مناطق یازده گانه شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:15780 | ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳

دریافت اولین گواهینامه ISO 9001:2015 منطقه شش در بین شهرداری‌های مناطق یازده گانه شیراز

پرتو جنوب

شهرداری منطقه شش شیراز موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO 9001:2015 شد‌.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش شیراز؛ محمدرضا بهبودی مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری، منطقه شش گفت: با مدیریت و درایت مهندس قادری شهردار منطقه و تلاش کارشناسان متخصص موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 در بین یازده منطقه شهرداری در سال ۱۴۰۲ شد.
بهبودی ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان منطقه شش گفت: این اقدام موفق باید به سایر مناطق و سازمان‌های شهرداری تعمیم پیدا کند و برای رسیدن به این مهم لازم است از تجربیات کارشناسان متخصص حاضر در تیم پیاده‌سازی استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 و تفکر سیستمی در مدیریت ‌فرایندها بهره ببرند. اخذ این گواهینامه به بهبود کیفیت فرایندهای کاری کمک شایانی خواهد کرد.
مسعود قادری گفت: نیل به اهداف عالی مبنی بر ایجاد شهری پاک، سبز، امن، زیبا، منسجم و باهویت و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری از طریق استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001:2015 است.
شهردار منطقه شش کسب این استاندارد را نشانه لطف پرودگار، همکاری و همدلی تمام کارمندان دانست و گفت: با اعلام تعهد به مفاد این خط‌ مشی کیفیت و برآورده‌سازی الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2015 ضمن تعریف نظام‌های انگیزشی از تمام همکاران درخواست دارم جهت‌گیری مطرح شده را درک و در مسیر چشم‌اندازهای منطقه ما را یاری رسانند.
شایان ذکر است استاندارد ISO9001:2015 در سرفصل‌های پیشرفت و ارتقای سطح رضایت شهروندان از طریق افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان، بهبود زیر ساخت‌های شهری و پیشرفت و ارتقاء سطح توانمندی کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه انسانی از طریق آموزش‌های مستمر و مفید و بهبود و افزایش اثربخشی فرآیندهای سازمانی شهرداری شیراز تعریف می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×