» حوادث » برخورد پژو پارس با کامیون بنز ۳ کشته بر جای گذاشت
حوادث
کد خبر:31239 | ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸

برخورد پژو پارس با کامیون بنز ۳ کشته بر جای گذاشت

پرتو جنوب

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از برخورد شدید پژو پارس باکامیون بنز در جاده سیخ دارنگون خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی پور با اعلام این خبر عنوان کرد:در تاریخ ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی شیراز و اعلام برخورد پژو پارس با کامیون بنز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ والفجر با تجهیزات کامل به محل حادثه درجاده سیخ دارنگون اعزام کرد.

عیدی پور گفت :در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد می کند که در اثر شدت تصادف راننده و ۲ سرنشین دیگر پژو در دم جات باختند.

وی عنوان کرد:بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک موفق میشوند در کوتاه ترین زمان ممکن هر ۳ نفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دهند.

همچنین بنابر این گزارش، آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×