» شهرستان » بررسی میدانی وضعیت آبرسانی به مردم خرامه توسط مدیرعامل آبفا و مدیر کل دادگستری فارس
شهرستان
کد خبر:30084 | ۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲

بررسی میدانی وضعیت آبرسانی به مردم خرامه توسط مدیرعامل آبفا و مدیر کل دادگستری فارس

پرتو جنوب

مدیرکل دادگستری استان فارس که همراه با مدیر عامل شرکت آبفا و دادستان استان فارس به منظور بررسی وضعیت آبرسانی به مردم، به شهرستان خرامه سفر کرده بود، بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای طرح های آبرسانی پایدار در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ حجت الاسلام موسوی که به اتفاق علی شبانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و سید مصطفی بحرینی دادستان این استان به شهرستان خرامه سفر کرده بود، در جلسه ای با کرم الله رنجبر فرماندار این شهرستان، امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و شورای اسلامی شهر خرامه و تعدادی از روستاهای این شهرستان، نیازمندی های آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد و بر ضرورت سرعت بخشیدن به طرح های آبرسانی پایدار تأکید کرد.

علی شبانی در این جلسه ضمن تشریح وضعیت منابع آب شهرستان خرامه و روند آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان در بیاناتی با اشاره به اینکه آب شرب مردم شهری و روستایی شهرستان خرامه همواره به عنوان یک دغدغه در دستور کار شرکت آبفا فارس بوده و به آن توجه ویژه شده است، به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه و فعالیت های آبرسانی در دست اقدام پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های مسئولین استان به ویژه استاندار فارس، مردم شهرستان خرامه در آینده ای نزدیک از آب شرب پایدار منتفع گردند.

وی گفت: به منظور تأمین پایدار آب شرب شهرستان خرامه طرح آبرسانی به این شهرستان از سد درودزن با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است که تسریع در عملیات اجرای این طرح نیازمند تأمین اعتبارات مورد نیاز است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس افزود: به منظور تأمین آب شرب شهر خرامه و مجموعه های روستایی حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) حفر سه حلقه چاه در دستور کار است که امیدوارم با تأمین به موقع اعتبارات مورد نیاز حفر، تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فارس همراه بود، مقرر شد شرکت آب منطقه ای با همکاری شرکت آبفا فارس، امکان توافق با مالکین اراضی کشاورزی و باغات منطقه، به منظور استفاده از تعدادی از چاه های آب غیرمجاز این شهرستان به منظور تأمین آب شرب شهری و روستایی را مورد بررسی قرار دهند.

در این نشست حجت الاسلام موسوی نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، بر تسریع در عملیات اجرایی طرح های بلند مدت و کوتاه مدت آبرسانی تأکید کرد و از دستگاه های مجری و ناظر خواست تا با در نظر گرفتن مسایل فنی و مهندسی و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح ها، برای تأمین پایدار آب شرب مردم تلاش مضاعف کنند.

مدیر کل دادگستری استان فارس در خصوص پیگیری به منظور تأمین اعتبار و تسریع در اجرای عملیات طرح های پایدار آبرسانی نیز وعده پیگیری داد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×