» اجتماعی » بهره برداری از ۴۱ طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس در هفته دولت
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:30488 | ۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱

بهره برداری از ۴۱ طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس در هفته دولت

پرتو جنوب

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از بهره برداری از ۴۱ طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها افزون بر ۴۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ سید مسعود عظیمی افزود: از این تعداد ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی است که با سرمایه گذاری ۳۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۰ نفر آماده بهره برداری است.
وی از مهمترین طرح های صنعتی آماده بهره برداری را کارخانه تولید موتورسیکلت در شهرک صنعتی چنارشاهیجان ،واحد های بسته بندی خرما و میوه در شهرک صنعتی جهرم، بسته بندی انواع گوشت در شهرک صنعتی مهر، سه واحد تولید سبد میوه در شهرک صنعتی میمند، واحدهای تولید پودر-نوشیدنی و ژل آلوئه ورا، نوار آبیاری و محصولات لوازم خانگی در شهرک صنعتی لامرد، واحد تولید شیره خرما – لواشک و پوره میوه در شهرک صنعتی سپیدان و واحد تولید نبات در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از بهره برداری از ۲۹ پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها در راستای توسعه کیفی شهرک های صنعتی اجرا شده است.
عظیمی از مهمترین پروژه های زیرساختی آماده افتتاح را پروژه های تامین آب شامل اجرای خط انتقال، شبکه توزیع و احداث مخازن و عملیات حفر در شهرک های صنعتی فتح آباد مرودشت؛ فیروزآباد، داراب، گراش، خرمبید، نی ریز و بیضا، پروژه های زیرسازی معابر و آسفالت و تامین راه دسترسی در شهرک های صنعتی کوهچنار، کازرون، بزرگ شیراز و سپیدان ۳، پروژه تامین گاز شامل احداث سبکه داخلی توزیع در شهرک صنعتی سپیدان، پروژه های روشنایی معابر و تامین برق در شهرک های صنعتی استهبان، گراش، بزرگ شیراز، نی ریز، آباده طشک، لار، خرمبید، سپیدان و فتح آباد مرودشت، پروژه مخابرات و خط انتقال فیبر نوری شهرک صنعتی قیروکارزین و پروژه شبکه داخلی فاضلاب شهرک روزبدان فیروزآباد اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: علاوه بر افتتاح و بهره برداری از طرح های صنعتی و زیرساختی، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی برخی طرح ها نیز در هفته دولت با حضور مسولان استانی و شهرستانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی فارس انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×