» آرشیو » بهره برداری از MRI و شیمی درمانی کازرون در بهمن ماه
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18943 | ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

بهره برداری از MRI و شیمی درمانی کازرون در بهمن ماه

پرتو جنوب

رییس بیمارستان ولیعصر کازرون گفت: در بهمن ماه امسال، شاهد بهره‌برداری از دو پروژه مهم (MRI وشیمی درمانی) در شهرستان کازرون خواهیم بود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون؛ دکتر رازی قنواتی محمدی،  رییس بیمارستان ولیعصر کازرون اظهار داشت: تلاش هایی که از چند ماه پیش آغاز شده در حال به ثمر نشستن است و مردم عزیز کازرون به زودی از نعمت دستگاه ام ار ای دولتی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: آخرین تکنولوژی روز دنیا این روزها قطعه به قطعه در حال ورود به بیمارستان حضرت ولیعصر کازرون است. پس از ورود دستگاه خنک کننده ویژه ام ار ای در ماه قبل و نصب تاسیسات آن، امروز دستگاه ups (برق اظطراری) ام ار ای وارد بیمارستان حضرت ولیعصر شد و مراحل نصب آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

با حضور مدیران ارشد علوم پزشکی شیراز، نحوه ارایه خدمت در مراکز درمانی کازرون بررسی شد

دکتر رازی قنواتی محمدی، ضمن اظهار خشنودی از به ثمر نشستن تلاشهای شبانه روزی تیم اجرایی، از همکاری مسئولین شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین خیر محترم حاج سعید قناعتی تشکر و قدردانی نمود.

معاونت درمان شهرستان کازرون  که ریاست بیمارستان های ولیعصر(عج) و امام علی(ع) را برعهده دارد در ادامه به شهروندان صبور کازرون مژده داد که با یاری خداوند متعال در بهمن ماه شاهد بهره‌برداری از دو پروژه مهم (MRI وشیمی درمانی) در این شهرستان خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: امید است خداوند رحمان در سایه حضرت ولیعصر ارواحنافداه، آنان که خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار داده اند در پناه خود حفظ و پیروز نماید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×