» شهرستان » تأکید بر افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در فارس
شهرستان
کد خبر:30640 | ۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳

تأکید بر افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در فارس

پرتو جنوب

مدیر و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با استاندار دیدار کردند. در این دیدار استاندار فارس با مثبت خواندن فرایند سوخت‌رسانی در استان، بر تسریع بخشیدن به اجرای طرح‌های مرتبط با افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی و ذخیره‌سازی انواع سوخت استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، در این دیدار ضمن ابراز رضایتمندی از فرایند سوخت‌رسانی در فارس به ویژه سوخت‌رسانی به خودروهای زوار خارجی اربعین گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات اولیه در خصوص اجرای طرح‌های حمایتی شرکت ملی پالایش و پخش به منظور افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در فارس انجام شده است.

وی تأسیس پالایشگاه دوم شیراز، اتصال انبار نفت شهید تندگویان شیراز به خطوط ریلی استان و افزایش مخازن ذخیره‌سازی این انبار را از جمله برنامه‌ها و طرح‌های استان در این زمینه بیان کرد.

مدیر منطقه فارس، ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان نفتکش در سوخت‌رسانی به موقع گفت: تشکیل کارگروه سوخت‌رسانی اربعین، نظارت و پایش بر عملکرد نازل‌های سوخت جایگاه‌ها به ویژه جایگاه‌های مستقر در مسیر حرکت اتوبوس‌ها و خودروهای زوار اربعین، تأکید بر خرید و ارسال به موقع سوخت، پیگیری و ارسال کارت‌های آزاد سوخت، از جمله اقدامات این منطقه به منظور تسریع بخشیدن به فرایند سوخت‌رسانی در ایام اربعین بود.

اسداله طاهری با اشاره به عدم اتصال فارس به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور، بر تسریع بخشیدن به روند اجرای اتصال استان به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور و افزایش ظرفیت انبار نفت شهید تندگویان تأکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×