» آرشیو » بهره برداری از طرح انتقال و تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18188 | ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶

بهره برداری از طرح انتقال و تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت

پرتو جنوب

با حضور رییس کل دادگستری استان فارس و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس طرح تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با اعتبار ۲۵میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
به گزارش پرتو جنوب؛ این طرح شامل خرید انشعاب به میزان ۵لیتر برثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۱۰کیلومتر است که باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس کل دادگستری استان، مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و خوشبخت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم هدف از اجرای این طرح را تامین کسری آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد اعلام و عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح و اتصال به خط انتقال آب از سد درودزن در کوه سبز مرودشت، ۵ لیتر برثانیه آب به ظرفیت فعلی آب این شهرک صنعتی افزوده می شود.
هاشمی هزینه خرید انشعاب و اجرای خط انتقال را افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح که در مدت ۹ماه اجرا شد ،ظرفیت تامین آب پایدار این شهرک صنعتی فراهم شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: در این طرح از لوله پلی اتیلن با قطر ۱۵۰میلیمتر استفاده شده که قابلیت افزایش ظرفیت انشعاب آب در سال های آینده را خواهد داشت.
وی از همکاری شرکت آب منطقه ای فارس،فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت و دادگستری شهرستان در اجرای این طرح قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: در این شهرک صنعتی، واحدهای بزرگی در صنایع شیمیایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، فلزی و موادغذایی مشغول به فعالیت هستند و این شهرک یکی از شهرک‌های مهم استان فارس است که مجهز به تمام امکانات زیربنایی و زیرساختی است.
او خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت دارای ۵۱ هکتار مساحت تاکنون ۹۱ قراردادبا مساحت ۳۲ هکتار با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال ۶۵۰ نفر در مرحله فعالیت و تولید هستند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×