» آرشیو » توقیف خودروهای شوتی با ۲۸ میلیارد کالای قاچاق در کوه‌چنار
آرشیو - حوادث
کد خبر:19874 | ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹

توقیف خودروهای شوتی با ۲۸ میلیارد کالای قاچاق در کوه‌چنار

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حسینعلی شیروانی”در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در یک عملیات ضربتی به ۴ سواری تیز‌رو (شوتی) مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.
وی افزود: رانندگان بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودروها را رها و متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

سرقت پراید در شیراز و کشف در کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه در این خصوص فقط یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تلاش برای افراد متواری با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده (سمند، پژو پارس، ۴۰۵ و زانتیا (اسکورت) انواع کالای قاچاق شامل ۶ هزار و ۲۵۰ پاکت تنباکو میوه‌ای، ۴۲۰ کیلوگرم مغز و بادام هندی و ۵ هزار و ۷۲۳ ثوب انواع شال خارجی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ “شیروانی” با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است لذا از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×