» حوادث » توقیف سواری حامل بیش از ۴۶ میلیارد کالای قاچاق در کازرون
حوادث
کد خبر:24285 | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲

توقیف سواری حامل بیش از ۴۶ میلیارد کالای قاچاق در کازرون

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس کازرون در بازرسی از یک سواری، موفق به کشف ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شدند.
به گزارش پرتو جنوب، سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی کازرون با اقدمات فنی از دپو کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک سواری پژو ۴۰۵ که از منزل مذکور خارج و قصد متواری شدن را داشت را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف موتورسیکلت های قاچاق میلیاردی در کازرون

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۸۲ دستگاه هارد دیسک، ۳۰ دستگاه دوربین چشمی بزرگ، ۱۱ دستگاه دی‌وی‌آر و ۱۵۰ عدد ایرپاد خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×