» شهرستان » تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با همکاری مجموعه ورزش
شهرستان
کد خبر:30730 | ۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با همکاری مجموعه ورزش

پرتو جنوب

وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش باید در شهرستان‌ها فراگیر شود و از لحاظ حرفه‌ای معتقدم بچه‌هایی که در این‌ مناطق پرورش پیدا می‌کنند برای حوزه قهرمانی مناسب‌تر هستند، چرا که آستانه تحمل آن‌ها بالاتر است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان، احمد دنیامالی در نخستین سفر استانی خود به استان فارس و شهرستان لامرد اظهار کرد: لامرد شهری است که در حوزه بهداشت و درمان و مدرسه‌سازی با کمک‌هایی که خیرین انجام می‌دهند در کشور کم‌نظیر است و موضوع دیگر در خصوص لامرد که برای من حائز اهمیت است اینکه مرحوم رستم قاسمی برای این دیار بود که برای او طلب رحمت و مغفرت می‌کنیم.

وی با تمجید از عملکرد نماینده لامرد در مجلس شورای اسلامی افزود: من توفیق این را داشتم که چند سال در مجلس همکار این عزیز باشم و شاهد بودم که چه زحماتی برای شهرستان لامرد کشیدند و برای توسعه این شهر تلاش کردند، این قول را به ایشان دادم که بعد از تشکیل کابینه نخستین سفر را به این شهرستان داشته باشم.

دنیامالی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که بر اساس وظیفه باید توزیع عادلانه امکانات را در سراسر کشور داشته باشیم چون رئیس‌جمهور به عدالت اعتقاد دارند.

وی اضافه کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی حق این مردم است که از امکانات برخوردار باشند و تمام تلاش ما این است که با هماهنگی مجموعه ورزش هرچه زودتر شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×