» آرشیو » رییس بسیج رسانه استان فارس خبر داد: برگزاری جشنواره جام رسانه امید با هدف جهاد تبیین
آرشیو - شهرستان - فرهنگی هنری
کد خبر:17321 | ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵

رییس بسیج رسانه استان فارس خبر داد: برگزاری جشنواره جام رسانه امید با هدف جهاد تبیین

پرتو جنوب

رئیس بسیج رسانه فارس گفت: جشنواره جام رسانه‌ امید با هدف جهاد تبیین، انعکاس دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، تبیین و روشنگری، تمرین کار گروهی و ترویج امیدآفرینی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، هادی رضایی در اولین رویداد جام رسانه امید ویژه اصحاب رسانه استان فارس که صبح روز شنبه ۲ دی ماه با حضور مسؤولین، اصحاب رسانه و شرکت‌های دانش بنیان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری فارس آغاز به کار کرد، گفت: رویداد ۲۴ ساعت جام رسانه امید، امروز و فردا ویژه اصحاب رسانه استان فارس برگزار می‌شود.

رییس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه تاکنون این رویداد در استان‌های مختلف برگزار شده و اکنون نوبت درخشش رسانه‌های استان فارس فرا رسیده ابراز کرد: اصحاب رسانه در این ۲۴ ساعت پس از تهیه و بارگذاری اخبار، گزارش و محتواهای خود در رسانه‌های خود با هشتگ پیشرفت فارس، پیشرفت استان، جام رسانه امید، مورد ارزیابی هیات داوران قرار خواهند گرفت.

وی افزود: خلق ایده یا ایده‌پردازی، گزارش مکتوب (اعم از توصیفی، خبری، تحقیقی، تحلیلی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی یا متن عکس و کلیپ موبایلی از جمله قالب‌هایی است که اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه تولید محتوا کنند.

بیشتر بخوانید:

 فارس، میزبان رویداد ملی جام رسانه امید

مسئول بسیج رسانه فارس: استان فارس در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی پیشگام است

رئیس بسیج رسانه فارس هدف از برگزاری این رویداد را تمرین کار گروهی و انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و غیره دانست و گفت: معرفی شرکت‌های فعال دانش بنیان، مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن از جمله تحریف واقعیات و انحراف در حقایق که توسط خط خبری دشمن دنبال می‌شود و تبیین و روشنگری در زمینه‌های مختلف و در دست گرفتن روایت اول از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی در پایان افزود: اختتامیه این رویداد همراه با انتخاب رسانه‌های برتر با حضور مسؤولان یکشنبه ۳ دی ماه برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×