» آرشیو » دستگیری جاعل ۱۶۴ عدد پلاک وسایل نقلیه
آرشیو - حوادث
کد خبر:19505 | ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

دستگیری جاعل ۱۶۴ عدد پلاک وسایل نقلیه

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتور‌سیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی وسایل نقلیه خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” اظهار داشت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودروهای شوتی می‌نماید که رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن کلیه تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص گردید که اخبار واصله محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک های جعلی خودروهای شوتی فعالیت گسترده دارد.

بیشتر بخوانید:

انتشار تصاویر اعضای باند جعل اسناد رسمی برای شناسایی

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌نمود کشف و ضبط و به مقر انتظامی دلالت دادند.
سرهنگ “یوسفی” با اشاره به اینکه متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: وی در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و اظهار داشت تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ام.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×