» حوادث » سه مصدوم در انفجار شدید و آتش سوزی منزل مسکونی در کازرون
حوادث
کد خبر:30552 | ۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳

سه مصدوم در انفجار شدید و آتش سوزی منزل مسکونی در کازرون

پرتو جنوب

انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در شهر کازرون چندین مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، پشنگیان سرپرست سازمان در تشریح جزئیات حادثه اظهار کرد: ساعت ۵:۳۰ روز سه شنبه با اعلام وقوع حادثه انفجار در مجتمع مسکونی امام هادی(ع) به سازمان آتش نشانی کازرون، آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک و دو برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر به علت شدت انفجار مصدوم شده اند، تصریح کرد: شدت انفجار‌ منزل مسکونی به حدی بود که پس از آن، آتش سوزی رخ داد و به واحد مسکونی مجاور نیز خسارت وارد شد.
پشنگیان افزود: آتش نشانان در ابتدا ایمن سازی ساختمان و واحد های مسکونی را انجام داده و سپس اقدام به اطفاء حریق واحد مسکونی کرده و با استفاده از فن فشار مثبت اقدام به تخلیه دود کردند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با بیان اینکه آمار مصدومان سه نفر می باشد، ادامه داد: از این مصدومان، هر سه نفر دچار سوختگی شده و جهت اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون منتقل شده و در حال مداوا هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، پس از بررسی های دقیق از طرف کارشناسان سازمان آتش نشانی کازرون و اداره گاز شهرستان کازرون، علت حادثه انفجار، نشت گاز طبیعی درون واحد مسکونی اعلام شده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×