» آرشیو » توسعه تجارت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13755 | ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵

توسعه تجارت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی فارس

پرتو جنوب

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز

 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همراه نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرده است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در این نمایشگاه فعالان دو حوزه صنعت نفت و شرکت های دانش بنیان از ده استان کشور حضور دارند و آخرین دانش و دستاوردهای خود را به معرض دید صنعتگران و متخصصان این حوزه ها قرار دادند.

به گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در این نمایشگاه ها هئیت های تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان و نمایندگان شرکت های آسیایی و اروپایی در کنار تولیدکنندگان داخلی حضور دارند.

دکتر نهاوندی گفت: کمتر نمایشگاهی در کشور است که با حضور این چنین هیئت های تجاری و نمایندگان شرکت های خارجی در نمایشگاه های داخلی برگزار می شود تا جایی که تولید کنندگانی از عراق هم در نمایشگاه محصولات دانش بنیان غرفه ای ایجاد کردند تا بتوانند تعاملات دانش و تجارت خود را با شرکت های ایرانی بدون واسطه انجام دهند.

او اضافه کرد: حضور مسولان وزارت نفت عراق و دانشگاه های این کشور از دیگر ظرفیت های بین المللی این نمایشگاه ها است.

او ادامه داد: خوشبختانه در طول برگزاری نمایشگاه ها مراودات و گفتگوهای اقتصادی بسیار خوبی بین هیئت های تجاری و شرکت های تولید کننده و شرکت های دانش بنیان حاضر در این دو نمایشگاه انجام شده است که می تواند نقطه عطفی در توسعه تجارت و صادرات استان فارس وکشور باشد.

گفتنی است این نمایشگاه ها تا روز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه از ساعت ۱۰/۳۰ الی ۱۷ پذیرای متخصصان، علاقه مندان و تولید کنندگان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×