» آرشیو » آغاز طرح انتظامی – ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ در فارس
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:16999 | ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸

آغاز طرح انتظامی – ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ در فارس

پرتو جنوب

مراسم افتتاحیه طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان فارس و مسئولان سایر دستگاه های مربوطه در شیراز برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار ” یوسف ملک زاده ” جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، اظهار داشت: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ در استان پهناور فارس با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و … از امروز آغاز می شود.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح روزانه ۸۲ تیم گشت به محورهای مواصلاتی اعزام خواهند شد، گفت: در این خصوص ۲۲ پاسگاه پلیس راه و ۹ پایگاه زمستانه در حوزه ترافیک جاده ای انجام وظیفه می کنند.
سردار ملک زاده همچنین، جاده، خودرو و انسان را سه عامل وقوع تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: در این موضوع اگر هر کس نقش خود را به خوبی ایفا کند، می توان وقوع حوادث رانندگی را کاهش داد.
وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی، گفت: استفاده از ظرفیت های موجود، حضور موثر در محورهای مواصلاتی، احساس مسئولیت کردن همه دستگاه ها و نصب دوربین و رفع معایب آن ها در کاهش حوادث رانندگی بسیار تأثیرگذار است.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کلیه نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×