» آرشیو » فرماندار ویژه شهرستان کازرون: استقرار شرکتهای شتاب دهنده اشتغال در شهرستان ضروری است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14417 | ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۶

فرماندار ویژه شهرستان کازرون: استقرار شرکتهای شتاب دهنده اشتغال در شهرستان ضروری است

پرتو جنوب

فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: استقرار شرکتهای شتاب دهنده اشتغال در شهرستان ضروری است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کازرون؛ محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: اشتغال جوانان از مهمترین مسائلی بوده که باید به آن توجه ویژه داشت و یکی از وظایف ما مسئولین، اشتغال و رضایتمندی مردم در این حوزه است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم اشتغال است، و همه دستگاه‌ها به این دغدغه‌ی مهم به دید جهادی نگاه کنند.

فرماندار ویژه کازرون با تاکید بر ارائه گزارش صحیح اماری میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی اظهار کرد: با توجه به تعهدی که ادارات در موضوع اشتغال دارند نیاز است برخی ادارات توجه و نیروی بیشتری به کار بگیرند و حتماً آمار را در سامانه رصد ثبت کنند.
وی با گلایه از تنزل رتبه شهرستان کازرون طی چهار ماه گذشته در سامانه رصد گفت: کازرون در سالهای گذشته شهرستان برتر استان فارس بوده است و بایستی با ثبت دقیق آمار در سامانه به جایگاه برتر خود بازگردیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با بیان اینکه در بحث اشتغال مدیران باید دید جهادی داشته باشند، گفت: از جمله موضوعاتی که دولت بر آن مصمم است رفع موانع اشتغال است که توجه ویژه‌ای را از جانب متولیان در شهرستان می‌طلبد و بحث بیمه را هم در اشتغال‌های ایجاد شده باید مد نظر قرار بگیرد.
بخرد با تاکید بر رفع موانع کسب و کار گفت: راه اندازی مجموعه شتاب دهنده اشتغال به منظور مشاوره سرمایه گذاران و تسهیل امور اداری موثر و ضروری است.

وی افزود: به شخصه همه موارد را رصد می‌کنم و معتقدم حساسیت نسبت به موضوع اشتغال باید بالا باشد، چرا که بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم از این راه رفع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×