» آرشیو » قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل آب و فاضلاب فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13200 | ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۲

قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل آب و فاضلاب فارس

پرتو جنوب

قدردانی وزیر نیرو از مدیر عامل آب و فاضلاب فارس در پاسخ به یک سال تلاش خستگی ناپذیر و کنترل تنش آبی

مهندس محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح تقدیری از دکتر صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و به پاس تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر در تحقق اهداف وزارت نیرو و کنترل تنش آبی تجلیل کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، مهندس علی اکبر محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران، در مراسمی که در محل این وزارت خانه و با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت های آب و برق کل کشور برگزار گردید، با اهداء لوح تقدیری از دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و به پاس تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر در تحقق اهداف وزارت نیرو و کنترل تنش آبی در استان فارس، تجلیل کرد.

در مراسمی که در محل وزارت نیرو و با حضور مدیران عامل شرکت های آب و برق کل کشور برگزار گردید، با توجه به تلاش های جهادی و خستگی ناپذیر مدیر عامل و پرسنل شرکت آبفا استان فارس و با توجه به اقدامات گسترده این شرکت در دو ساله دولت مردمی سیزدهم، مهندس محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر، از دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت تجلیل نمود.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است؛ با مدیریت دکتر صادق پور مدیر عامل و تلاش مستمر و مجدانه کارکنان شرکت آبفا استان فارس و همسو با سیاست های دولت مردمی ایران قوی در دو ساله اسقرار این دولت، شرکت آبفا استان فارس نه تنها در ارائه خدمات ذاتی و رسالت سازمانی خود که همانا آبرسانی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این استان در بخش های شهری و روستایی می باشد موفق بوده، بلکه در حوزهای مختلف فنی، مهندسی، عمرانی، پژوهشی نیز اقدامات گسترده ای انجام داده و موفقیت های بسیاری را کسب نموده است.

اقدامات گسترده آبرسانی در استان پهناور فارس، علیرغم موانع و مشکلات ناشی از خشکسالی و دیگر موانع مالی و ساختاری که می توان به پروژه های آبرسانی که با مجاهدت شبانه روزی مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت و حمایت های وزیر نیرو و استاندار فارس در سال گذشته انجام گرفت و لز جمله می توان به آبرسانی به مجموعه بالاده شهرستان کازرون، روستاهای شرق مرودشت، مجموعه خانه کت و قشم قاوی استهبان، آبرسانی به ۸ شهر و ۵۰ روستا شهرستان های داراب، زرین دشت و فسا و نیز اجرای طرح های ضربتی جهت تامین آب شهرهای کازرون، فیروزآباد، فراشبند، خرامه، نیریز و ده ها طرح کوچک و بزرگ در روستاها نام برد.

همچنین ایجاد بیش از ۵۵۴ کیلومتر خط انتقال آب، ۷۵۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه داخلی آب، مخزن ذخیره به حجم ۵۹۶۰۰ متر مکعب، حفر، تجهیز، برق رسانی، کف شکنی و مهندسی مجدد ۲۸۰ حلقه چاه و آبرسانی به مناطق محروم و روستایی در قالب جهاد آبرسانی در بخش خدمات آبرسانی در استان بوده است. در این خصوص شرکت آبفا فارس نه تنها با بهره گیری از اعتبارات ملی بلکه از ظرفیت کمک خیرین، بسیج سازندگی، اعتبارات ماده ۵۶ و بنیاد برکت نیز جهت اجرای این طرح ها بهرمند شده است.

همچنین اتمام ۵  تصفیه خانه فاضلاب طی یکسال اخیر را می توان نقطه عطفی در بهره برداری از پروژه های زیست محیطی دفع بهداشتی فاضلاب دانست. در همین خصوص خوشبختانه با پیگیرهای مدیر عامل شرکت، اجرای تاسیسات فاضلاب ۶ شهر از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تمدید نموده که نوید بخش توسعه ایجاد چندین طرح بزرگ زیست محیطی فاضلاب در شهرستانهای استان می باشد.

از دیگر پیشرفتهای شرکت آبفا استان فارس با توجه به تاکید و پیگیری مدیر عامل شرکت، می توان به اقدامات مناسب و گسترده در حوزه های مهندسی، فنی و پژوهشی و دانش بنیان کردن شرکت و استفاده از امکانات و تجهیزات جدید در راستای خدمات رسانی آب و دفع بهداشتی فاضلاب به مردم استان در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردان اشاره نمود.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است؛ با راهبریهای دکتر صادق پور مدیر عامل جهادی این شرکت و تلاش کارکنان شرکت آبفا استان فارس، در راستای آبرسانی مدوام و بدون وقفه با وجود همه مشکلات ناشی از خشکسالی و کم شدن آب در حوزه های آبریز برخی از سدها در استان، حضور و تعامل مناسب مدیران با مردم و مسولین استان در راستای درک متقابل و حل موضوعات مختلف جهت عبور از تنش های آب در تابستان دو سال اخیر بوده است به طوری که در غالب نقاط شهری و روستایی در استان با اقدامات مناسب و بموقع شرکت آبفا فارس و سقایان این شرکت از بروز تنش و مشکل حاد جلوگیری شد.

روابط عمومی شرکت آبفا فارس در پایان با تقدیر از همکاری مردم خوب و شریف استان، حمایت های مسولین وزارت نیرو، آبفا کشور و مسولین استان و شهرستانهای فارس، کسب این موفقیت را به همه مردم در شرکت آبفا فارس تبریک می گوید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×