» آرشیو » با دستور استاندار فارس؛ قرارگاه جهادی توسعه فیبرنوری در استان فارس تشکیل می شود
آرشیو - اجتماعی - خبر فوری - شهرستان
کد خبر:15122 | ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰

با دستور استاندار فارس؛ قرارگاه جهادی توسعه فیبرنوری در استان فارس تشکیل می شود

پرتو جنوب

دکتر ایمانیه گفت: برای تسریع در اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان فارس، قرارگاه جهادی فیبرنوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل می شود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان فارس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای مجری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها را در سراسر کشور مشخص نموده و طبق اعلام وزارت ارتباطات نسبت به عقد قرارداد و اجرای پروژه اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، گفت: همکاری شهرداری ها برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است و برای اجرای این پروژه در سطح شهرستان های استان باید مصوبات و استانداردهای موجود کشوری لحاظ شود.
استاندار فارس گفت: برای اجرای این پروژه باید تمام ظرفیت های دستگاه های استانی به کار گرفته شود و برای تسریع و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های استانی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به عنوان متولی هماهنگی و راهبری اجرای این پروژه ملی در استان خواهد بود و قرارگاه جهادی فیبرنوری در همین راستا در این اداره کل تشکیل شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×