» آرشیو » اطلاعیه قطع گاز در نقاطی از شهر کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:6351 | ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

اطلاعیه قطع گاز در نقاطی از شهر کازرون

پرتو جنوب

روابط عمومی اداره گاز شهرستان کازرون طی اطلاعیه ای از قطع گاز نقاطی از شهر کازرون در روز یکشنبه به دلیل انجام عملیات فنی خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب متن این اطلاعیه بدین شرح است: به اطلاع کلیه مشترکین و شهروندان محترم شهر کازرون می رساند، در نقاطی از شهر کازرون واقع در زمین های سپاه (بلوار علامه دوانی) و حد فاصل شمال به جنوب از سمت راست میدان بهجت (بلوار هتل بیشابور ) و در امتداد تا میدان ناصر دیوان و چهار راه شریعتی و فلکه شهربانی و سمت راست خیابان چمران  به دلیل انجام عملیات وصل به گاز شبکه‌ از ساعت ۶:۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ لغایت ساعت۱۴:۰۰ همان روز جریان گاز قطع خواهد شد. لذا مقتضی است نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز اقدام و آمادگی لازم را داشته باشند تا پس از انجام تعمیرات و تزریق گاز، عملیات سرویس گذاری گاز مشترکین بصورت حضوری و خانه به خانه صورت گیرد.
*نکته:
تلاش همکاران واحد بهره‌برداری براین است که جریان گاز مشترکین در صورت امکان و اتمام عملیات مذکور، زودتر در سرویس قرار گیرد. پیشاپیش از همراهی و همدلی همشهریان عزیز با پرسنل اداره گاز و مجموعه پیمانکاران بسیار سپاسگزاریم و  به مجرد فراهم شدن شرایط لازم جریان گاز شما برقرار خواهد شد.

ضمناً تلفن ۱۹۴ «امداد و اتفاقات گاز» به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکین محترم می باشد.
از صبر و شکیبایی همه مشترکین محترم مناطق ذکر شده بسیار سپاسگزاریم.
روابط عمومی اداره گاز شهرستان کازرون

Print Friendly, PDF & Email
  • ×