» آرشیو » مادر و پسر کلاهبردار، وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه می دادند
آرشیو - حوادث
کد خبر:7061 | ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳

مادر و پسر کلاهبردار، وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه می دادند

پرتو جنوب

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری مادر و پسر کلاهبردار و کشف ۲۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری با وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه در شیراز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ کاووس حبیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به این پلیس و ارائه شکوائیه مدعی شدند با فردی آشنا شده اند که خود را شخصی خیّر معرفی و عنوان نموده به شکرانه شفای فرزندش قصد دارد تعدادی خودرو به قیمت کارخانه واگذار نماید و در این خصوص مقادیری پول از آنها دریافت و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.
وی با بیان اینکه با توجه به حساسایت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات پلیسی ، در این راستا ۲ متهم ( مادر و پسر) شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار و روانه زندان شدند، افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این افراد از ۱۳ نفر مبلغ ۲۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: به وعده و وعیدهای پوشالی و دور از ذهن توجه نکرده و چنانچه قصد خرید هرگونه وسیله ای را دارند با تحقیق و حساسیت ویژه از مراکز قانونی و رسمی اقدام نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×