» آرشیو » هدفمند شدن صنعت گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:16267 | ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۷

هدفمند شدن صنعت گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس

پرتو جنوب

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس:

هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سید علی سید نصیری با بیان اینکه فارس، استانی گردشگر پذیر است، گفت: از هر منظر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بیشترین امکانات گردشگری در فارس وجود دارد.
وی با بیان اینکه حتی کمترین آلودگی کشور هم مربوط به این استان و کلانشهر شیراز است، افزود: فارس و شیراز، یکی از پایه‌های تاریخی ایران است همانطور که از نظر مذهبی هم شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را داردوهمچنین بیشترین بقاع متبرکه در فارس و شیراز وجود دارد و در زمینه شعر و ادب هم شیراز با وجود دو شاعر بزرگ سعدی و حافظ سرآمد است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ادامه داد: شیراز با داشتن هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، بستر خوبی در زمینه گردشگری ایجاد کرده و از طرفی مردم با فرهنگ آن هم نشان داده‌اند که مهمان‌پذیر و مهمان دوست هستند.

سید نصیری افزود: از آنجا که سهامدار عامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و هم سهامدار شرکت گردشگری هستیم، کمک به صنعت گردشگری را از وظایف خود می‌دانیم و برای درآمد پایدار در صنعت گردشگری تلاش می‌کنیم، چرا که صنعت گردشگری از صنعت نفت و دیگر صنایع در دنیا پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس خاطرنشان کرد: به سهم خود دین مان را با ایجاد ایده‌های نو و رونق کسب و کار در نمایشگاه گردشگری پارس ادا خواهیم کرد.
سیدنصیری تصریح کرد: یکی دیگر از زمینه‌های گردشگری در شیراز، توریسم درمانی و گردشگری سلامت با وجود بیمارستان‌های مجهز و پزشکان ماهر و حاذق است و از طرفی با توجه به نزدیکی شیراز با برخی از کشورهای همجوار چون عمان و همچنین عراق که کشوری شیعه ای است می توانیم در این زمینه خدمت دهی کنیم که
لازمه معرفی تمامی ظرفیت های حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی در استان برگزاری یک نمایشگاه است که این ظرفیت ها را ارائه و معرفی کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×