» سیاسی » مرحله دوم انتخابات مجلس در استان فارس باشکوه برگزار می شود
سیاسی
کد خبر:22758 | ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

مرحله دوم انتخابات مجلس در استان فارس باشکوه برگزار می شود

پرتو جنوب

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس انجام شده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد رضایی گفت: جلسات منظم ستاد انتخابات جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیرازو زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان انجام شده است.
دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در مرحله دوم در حوزه انتخابیه شیراز، زرقان، گفت: انجام این مسئله مهم، مستلزم برگزاری دوره های آموزشی جدید ویژه عوامل شعب است که هم اکنون در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به این که انتخابات مرحله دوم طبق اعلام وزارت کشور ان شاءالله در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود، افزود: ستاد انتخابات استان و دو حوزه انتخابیه مدنظر کلیه تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر گرفته اند.
مدیرکل سیاسی انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در کنار این موضوع و همانند مرحله اول انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات استانی نیز فعالیت خودرا در جهت اجرای دستورالعمل های هیئت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی وهمچنین برنامه‌ریزی و اجرای مقررات لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغاتی نهادها موضوع ماده ۵۵ این قانون مجددا شروع کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×