» ورزشی » مشارکت ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی فارس در “نذر خون” به مناسبت اربعین حسینی
ورزشی
کد خبر:31184 | ۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۲

مشارکت ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی فارس در “نذر خون” به مناسبت اربعین حسینی

پرتو جنوب

رئیس کمیته فرهنگی هیات ورزش های همگانی استان فارس اعلام کرد: به مناسبت اربعین حسینی(ع) ورزشکاران استان ۳۸۰ واحد خونی با عنوان پویش نذر خون اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس،  رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون جمع کثیری از ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان در سراسر فارس در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای به مردم نیازمند اهدا کردند.

محمدرضا جعفری از اهدای ۳۸۰ واحد خونی پویش نذر خون در اربعین حسینی( ع) خبرداد و اظهار کرد: در اربعین سید الشهدا و همزمان با پیاده روی بزرگ جاماندگان بزرگترین رویداد پیاده روی جهان در عراق ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس همراه با دیگر هموطنان ضمن اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است در غالب پویش مردمی نذر خون همگانی بود.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته‌ها، رؤسای شهرستان‌ها و ورزشکاران ورزش همگانی استان فارس به صورت جهادی حضور یافتند.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس تصریح کرد: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیأت ورزش‌های همگانی استان در سراسر فارس در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.

جعفری خاطر نشان کرد: اهدای خون امری خدا پسندانه است که هم استانی‌های عزیز برای رضای خداوند شیره وجودی خود را نذر می‌کنند به ویژه در ماه محرم با اهدای خون به بیماران نیازمند یاری می‌رسانند و هر فردی که یک واحد خون اهدا می‌کند در واقع در نجات جان سه نفر سهیم است.
وی در پایان با قدردانی از همه ورزشکاران هیأت ورزش‌های همگانی در سراسر استان پهناور فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) که در این فراخوان شرکت داشتند از همه هم استانی‌های عزیز درخواست کرد تا در این امر مهم مشارکت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×