» شهرستان » مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کازرون اعلام شد
شهرستان
کد خبر:22224 | ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲

مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کازرون اعلام شد

پرتو جنوب

از آمادگی شهرداری کازرون جهت استقبال از مسافران نوروزی تا برپایی دو ایستگاه راهنمای مسافران در ورودی های شهر، ماحصل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کازرون بود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کازرون با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، معاون توسعه مدیریت و منابع، مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.
معاون خدمات شهری در این جلسه بر آمادگی تمام نیروها و امکانات شهرداری برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: طبق دستور شهردار همه مسئولین و نیروها باید با ایجاد فضای مناسب به استقبال مسافران نوروزی بروند، تا بتوانیم از میهمانان نوروزی استقبال شایسته ای به عمل آوریم.
مهندس برزویی تاکید کرد: شهرداری کازرون مثل سال های قبل با برپایی دو ایستگاه در میدان امام حسین (ع) و میدان بعثت پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود و همکاران ما در این دو ایستگاه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

بیشتر بخوانید:

 اقدامات‌ ویژه شهرداری کازرون در آستانه عید نوروز

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت شهرداری تمهیدات لازم را برای مسافران در این ایام فراهم آورده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای احترام روزه داران پارک مردانی بعنوان محل اسکان موقت و محل صرف غذا با محصور کردن محدوده ای مشخص برای استفاده مسافران و گردشگران در نظرگرفته شده است .
در این جلسه تمامی وظایف واحد های مختلف شهرداری پیش از آغاز سال نو و پس از آن همراه با شرکت های تابعه اعم از تنظیف شهری ،فضای سبز، سد معبر و پلیس ساختمانی و نیز اعضای ستاد بحران تشریح و تقسیم بندی شد و مقرر گردید تمام واحدها گزارش پیشرفت کار خود را به شکل مستمر به اطلاع دبیرخانه ستاد برسانند.
گفتنی است شهرداری کازرون به حرمت ماه مبارک رمضان نسبت به پذیرایی از میهمانان با خوراکی های سنتی پس از نماز مغرب و عشاء در دو ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی در دو طرف شهر اقدام خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×