» آرشیو » آغاز به کار نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان، شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:8769 | ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳

آغاز به کار نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان، شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز

پرتو جنوب

نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان، شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، نهاوندی گفت: از اهداف و اولویت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اجرای عناوین نمایشگاهی است که برای نخستین بار در این سایت نمایشگاهی و در جنوب کشور برگزار می شود.

نهاوندی با بیان اینکه اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار و کسب و کارهای مرتبط می انجامد، افزود: این عناوین جدید به جذابیت نمایشگاه ها از نگاه مخاطب و مردم کمک می کند و باعث می شود مردم بیشتری علاقه مند و جذب نمایشگاه ها شوند.

او ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آشپزی، تجهیزات آشپزخانه به همراه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان و قنادی در راستای اجرای این سیاست است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این عناوین نمایشگاهی ۵۶ شرکت در حوزه های رستوران، فست فود، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، لوازم و تجهیزات رستوران، کافی شاپ، قنادی و تجهیزات و صنعت آرد حضور دارند.

نهاوندی گفت: این نمایشگاه ها با حضور شرکت کنندگانی از استان های فارس، تهران،خراسان جنوبی،خراسان رضوی، یزد و اذربایجان شرقی در سالن های سرو،بهار و نرگس و در مساحت ۶ هزار متری برگزار می شود.

او بیان کرد: شهروندان و علاقه مندان می توانند تا روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×