» شهرستان » هنرستان خیرساز تخصصی در کازرون افتتاح شد
شهرستان
کد خبر:30644 | ۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳

هنرستان خیرساز تخصصی در کازرون افتتاح شد

پرتو جنوب

مراسم افتتاحیه هنرستان خیرساز صنعت و ساختمان با ظرفیت ۹ کلاس و ۴ کارگاه آموزشی به همت خیر نیک اندیش مهندس ابراهیم ذوالقدری با حضور جمعی از مسئولین و مردم در شهرک پردیس کازرون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ این مدرسه تخصصی که در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع شامل بخش‌هایی از جمله ساختمان آموزشی به مساحت ۱۳۱۴ و ۴ کارگاه فنی مجموعا به مساحت ۵۶۰ متر مربع از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ احداث شد، با حمایت کامل این خیر نیک‌اندیش کازرونی و هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

گفتنی است هنرستان تخصصی صنعت و ساختمان، به نیت خیّر پروژه در رشته‌های تخصصی مربوط به حوزه عمران، معماری و ساختمان و در سه پایه تحصیلی متوسطه دوم فعالیت خواهد کرد.

طی این مراسم مهندس ابراهیم ذوالقدری، خیر کازرونی این مدرسه که با تلاش مدیریت آموزش و پرورش کازرون، خواسته‌های آموزشی را دریافت و برای انجام این کار خیر اقدام کرد، به طور برخط و از راه دور با حاضرین در مراسم به گفتگو پرداخت.

در ادامه این مراسم دکتر امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون ضمن تقدیر ویژه از مهندس ذوالقدری و تمامی همراهان دولتی و خصوصی در اجرای این پروژه گفت: این خیر نیک‌اندیش دل خیلی از دانش اموزان را شاد کردند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: به لطف الهی اکنون فضای مطلوب آموزشی با حضور خیرین بزرگ‌منشی همچون مهندس ذوالقدری رقم خورده است و در آینده نیز پروژه‌های دیگری نیز به بهره برداری خواهند رسید.

سپس حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون، خیرین را الگوی نسل آینده خواند و اظهار داشت: کار خیّر، گردآوری آجر و سیمان نیست، بلکه اسوه شدن برای نسل آینده است. افتخار می‌کنیم که در سطح کازرون عزیزی را معرفی می‌کنیم که در ادامه مسیر علم و دانایی خود، سالیان متمادی الگوی نسل جدید در امور خیر خواهند بود.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه خیر کسی است که امید به آینده داشته و نقش آفرینی خود را باور دارد، ادامه داد: همواره در امور خیر بیشترین لذت را خیرین خواهند برد.

او افزود: هرچند دانش آموزان از این کار خیر بهره‌مند و شهر نیز منتفع و پیشرفته خواهد شد، اما این خیّر است که با تعلق خاطر به کار خیر، علاقه به تداوم کار خیر داشته و در مسیر کمال گام برمی‌دارد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس و همچنین مدیریت آموزش و پرورش کازرون از این خیر نیک‌اندیش و مجری طرح تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×