» سیاسی » «هومان محمودی» مدیر جدید مخابرات منطقه فارس شد
سیاسی - شهرستان
کد خبر:31570 | ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵

«هومان محمودی» مدیر جدید مخابرات منطقه فارس شد

پرتو جنوب

مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه فارس در سالن آمفی تئاتر مخابرات منطقه فارس برگزار شد، این مراسم با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل مخابرات ایران همراه بود.

به گزارش  پایگاه خبری پرتو جنوب؛ مدیر عامل مخابرات ایران در این  آیین تودیع و معارفه  مدیر مخابرات منطقه استان فارس گفت: نرخ بازگشت سرمایه شرکت همراه اول هفت درصد است و شرکت باید از بانک با نرخ ۲۵ تا ۳۰ درصد تسهیلات بگیرد و نرخ هفت درصد بازگشت سرمایه داشته باشد.

مجید سلطانی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران همانطور که می دانید یک شرکت بزرگ، با سابقه و خدمت رسان برای کشور، نظام و مردم محسوب می شود، تاکید کرد: در همه شرایط چه زمانی که وضعیت از لحاظ درآمد خوب بود و چه زمانی که خوب نبود، این شرکت هیچ موقع از خدمت رسانی پا پس نکشیده است و به مردم خدمت رسانی کرده است.

وی گفت: مخابرات ریشه در تاریخ این کشور دارد و ریشه قوی و توانمند وجود دارد و بعید می دانم که این شرکت را بتوان از پای درآورد مگر اینکه خودمان دچار سستی و نخوت شویم و مخابرات یک شرکت خدمات رسان و قوی است.

مدیر جدید مخابرات منطقه فارس مطرح کرد:

باید میدان را برای نیروهای توانمند باز کنیم

مدیر جدید مخابرات منطقه فارس گفت: مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است که مدیریت جهادی با بهره گیری از ابزار علم و درایت می تواند باعث رفع مشکلات کشور شود.

هومان محمودی، در ضمن عرض ارادت به شهدا، گفت: بحث مدیریت جهادی را مدیرعامل شرکت مخابرات مطرح کرد و رهبر معظم انقلاب هم بر این امر تاکیدات فراوان داشتند.

مدیر جدید مخابرات منطقه فارس با اشاره به اینکه مدیریت جهادی ریشه در آرمان گرایی، برنامه ریزی صحیح و آینده نگری همراه است و در این نوع مدیریت فرد به خود فکر نمی کند بلکه به گروه توجه می کند، گفت: مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است که مدیریت جهادی با بهره گیری از ابزار علم و درایت می تواند باعث رفع مشکلات کشور شود.

وی با اشاره به اینکه ادامه مدیریت جهادی یعنی داشتن ابتکار، خود ارزیابی، پیش بینی کردن نیازهای تیم مدیریتی، مشخص کردن اهداف، ارائه راه حل و انتخاب راه صحیح، گفت: در بحث مدیریت جهادی بحث پروژه نجما را مطرح شد، در این ارزیابی یک شبکه ای که بیش از ۴۵ سال عمر دارد باید روی فیبرنوری برگردان شود و کار باید به صورت شبانه روزی انجام شود.

محمودی گفت: ژاپن با فعالیت بی وقفه به این نطقه رسید و در دوران دفاع مقدس هیچ کسی تعطیلی نمی شناخت با توانمندی که در مجموعه مخابرات فارس است و با توانمندی که در فارس وجود دارد که با تلاش شبانه روزی شبکه که ۴۳ سال است باید برگردان شود در طول چهار سال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این سه گزینه برای زندگی مردم مثل مسکن، خوراک و پوشاک وجود داشت، افزود: امروز گزینه چهارم زندگی مردم ارتباطات است و قوی بودن زیرساخت ها و کاهش هزینه های مردم را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید میدان را برای نیروهای توانمند باز کنیم، اظهار کرد: فارس مدیران توانمندی در حوزه مخابرات داشته است.

در این مراسم از زحمات فرشید ایزدی، مدیر پیشین مخابرات منطقه فارس تجلیل و هومان محمودی، به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×