» آرشیو » ورزش کورن هول در مسیر توسعه و پیشرفت در ایران
آرشیو - اجتماعی - ورزشی
کد خبر:20402 | ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷

ورزش کورن هول در مسیر توسعه و پیشرفت در ایران

پرتو جنوب

با حضور سرپرست انجمن کورن هول ایران، جلسه آنلاین سازمان جهانی کورن هول برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از وابط عمومی انجمن کورن هول، جلسه سازمان جهانی کورن هول به صورت آنلاین و با حضور تاد کیسیکی رییس سازمان جهانی کورن هول، علیرضا غلامیان سرپرست انجمن کورن هول ایران و با شرکت کشورهای آسیایی عضو سازمان جهانی برگزار شد.
در این جلسه رییس فدراسیون جهانی، گزارشی از مسابقات قاره اروپا ارائه نمود و اظهار کرد: با توجه به برگزاری این مسابقات و تبلیغاتی که در جریان این رقابت ها شکل گرفت، میلیون ها نفر از جمعیت کشور های اروپایی توجهشان به کورن هول جلب شد که این نوید رشد و پیشرفت بیشتر این رشته را در آینده می دهد.
او گفت: در حال فراهم نمودن مقدمات برگزاری مسابقات جهانی به میزبانی استرالیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ هستیم.
علیرضا غلامیان نیز با ارئه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ایران، بیان داشت: با تایید وزارت ورزش ایران، کورن هول در فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ساماندهی شد و مورد حمایت این فدراسیون قرار گرفته است و در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی اعم از مربیگری و داوری بر اساس قوانین و مقررات جهانی در سه نقطه ایران شامل تهران،اصفهان و شیراز هستیم.
سرپرست انجمن کورن هول ایران در این جلسه به مرور شرایط و ضوابط ابلاغی از سوی سازمان جهانی برای پیوست ایران به wco پرداخت و گفت: کلیه اقدامات لازم صورت گرفته و منتظر تاییدیه سازمان جهانی هستیم.
در ادامه جلسه، عضویت نهایی ایران در سازمان جهانیwco مورد بررسی قرار گرفت و رئیس سازمان جهانی در این باره اظهار داشت: در آینده نزدیک و در کمتر از دوماه عضویت ایران را تایید و اعلام می کنیم.
همچنین در این نشست آنلاین درخواست میزبانی ترکیه برای برگزاری مسابقات دوستانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و رئیس سازمان جهانی ضمن موافقت با برگزاری این مسابقات درخصوص رعایت دقیق قوانین و مقررات تاکید نمود.
شایان بذکر است برابر اعلام سازمان جهانی کورن هول تاکنون ۱۰۴ کشور در حال فعالیت کورن هول هستند که عضویت ۹۲ کشور مورد تایید wco قرار گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×