» آرشیو » استاندار فارس خبر داد: تلاش برای رفع مشکلات ۱۵ ساله پتروشیمی های استان
آرشیو - شهرستان
کد خبر:8197 | ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸

استاندار فارس خبر داد: تلاش برای رفع مشکلات ۱۵ ساله پتروشیمی های استان

پرتو جنوب

استاندار فارس خواستار تسریع در طراحی و جذب سرمایه گذار، توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شد و افزود: توقع داریم قرارگاه در فارس مستقر شود، فرآیند اجرایی را با سرعت بیشتری آغاز کند و منتظر اخذ تمامی مجوزها برای شروع کار نباشد و برکلیات طرح تمرکز کند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه پتروشیمی های استان، احداث این مجتمع ها را یکی از مشکلات مزمن شده استان بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم مشکلات ۱۵ ساله این واحدها رفع شود تا ضمن ایجاد اشتغال، آن را بعنوان نقطه قوت استان معرفی کنیم.

استاندار فارس خواستار تسریع در طراحی و جذب سرمایه گذار، توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) شد و افزود: توقع داریم قرارگاه در فارس مستقر شود، فرآیند اجرایی را با سرعت بیشتری آغاز کند و منتظر اخذ تمامی مجوزها برای شروع کار نباشد و برکلیات طرح تمرکز کند.

وی خطاب به سازمان های برق، آب، گاز، منابع طبیعی، صمت و شرکت شهرک ها گفت: همت کنید تا بعد از ۱۵ سال پتروشیمی های استان به نتیجه برسد؛ لذا به حداقل ها اکتفا کنید و در حین اجرای پروژه نظارت های مستمر داشته باشید.
دکتر ایمانیه بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی تاکید کرد و افزود: هر دو طرف اقدام کنید تا با به سرانجام رسیدن این پروژه ها، امیدواری در مردم بیش از پیش ایجاد شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×