» آرشیو » رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: تلاش جهادی پرستاران در خدمت به بیماران، ستودنی است
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:15747 | ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: تلاش جهادی پرستاران در خدمت به بیماران، ستودنی است

پرتو جنوب

جمعی از پرستاران نمونه کشوری دانشگاه، صبح امروز با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دیدار کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در جمع پرستاران نمونه کشوری شاغل در بیمارستان های شیراز، از تلاش ارزنده پرستاران در کنار اساتید و پزشکان در نجات جان بیماران قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه سختی کار پرستاران بر همگان آشکار است، افزود: نقش خدمات پرستاری در حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و تصادفات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به ویژه در بحران کرونا ویروس، عموم مردم به جایگاه والای نیروهای جهادی و ایثارگر پرستاری پی بردند.

او ادامه داد: شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، روزانه پذیرای درصد بالایی از بیماران از سایر استان های کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس است و این امر بر سختی کار ارائه کنندگان خدمات سلامت در شیراز می افزاید.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، با اشاره به نقش پررنگ پرستاران در خدمت به بیماران، مراقبت از بیمار را امری دشوار خواند که موجب ارزش خدمت جهادی پرستاران شده است.

«راضیه راسخ» مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار، در خصوص اقدامات دفتر پرستاری استان در زمینه های مختلف مانند شاخص های ارزیابی پرستار نمونه، جذب نیروی پرستاری، تعرفه پرستاری و دغدغه های آنان در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران توضیحاتی ارائه داد.

همچنین در این دیدار، پرستاران نمونه کشوری حاضر در این جلسه، دغدغه ها و پیشنهادات خود را با رییس دانشگاه در میان گذاشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×