» حوادث » پسرعمه ها قاتل بودند
حوادث
کد خبر:31118 | ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰

پسرعمه ها قاتل بودند

پرتو جنوب

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۲ برادر خبر داد که با شلیک گلوله، پسر دایی خود را به قتل رسانده بودند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “کاووس حبیبی” در تشریح جزییان این حادثه، بیان کرد: در پی دریافت گزارشی در تیر ماه سال جاری مبنی بر واژگونی خودرو منجر به فوت مشکوک یک نفر در اطراف شیراز (محور شیراز- کوهمره)، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که یک دستگاه خودرو نیسان به رانندگی شخصی به هویت معلوم که در این مسیر در حال حرکت بوده است، بنا به عللی واژگون و پس از برخورد با تیر برق کنار جاده، راننده ۴۵ ساله خودرو در دم فوت کرده است.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: در بازدیدهای تخصصی مأموران پلیس از محل وقوع حادثه و همچنین جسد متوفی و اخذ نظریه کارشناسی از سایر نهادهای مربوطه، آثار برخورد دو تیر اسلحه جنگی به ناحیه سر و گردن وی تأیید شد.

بیشتر بخوانید:

 قاتل ۱۶ ساله در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه با شواهد موجود فرضیه قتل قوت گرفت، افزود: در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو پسر عمه ۴۴ و ۳۵ ساله مقتول با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه گرم مورد استفاده در قتل نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه این دو متهم در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی و قبلی با مقتول عنوان کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو قاتل تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×