» آرشیو » دومین نشست کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت در شیراز آغاز شد
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:14929 | ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

دومین نشست کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت در شیراز آغاز شد

پرتو جنوب

دومین نشست کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور جمعی از قضات دیوان عدالت اداری و دفتر حقوقی وزارت بهداشت، آغاز به کار کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از همراهی قضات دیوان عدالت اداری با مجموعه سلامت کشور و استان فارس، اهم چالش های دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه دیوان عدالت اداری را برشمرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به جایگاه اثربخش قضات در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری و حرمت خون شهدا، متولی احقاق حقوق مردم و برقراری عدالت در زمینه های مختلف است.

او اضافه کرد: اصل و اساس نظام بر حمایت از مردم است و خدا را شاکریم که قانون مترقی و سازمان نافذی در کشور وجود دارد که از تضییع حق مردم جلوگیری می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رسالت اصلی این مجموعه را خدمت به مردم و بیماران عنوان کرد و گفت: در تمامی مجموعه دانشگاه ضمن احترام به همه قوانین و مقررات، برای تحقق این رسالت تلاش می شود.

این نشست، امروز سوم آبان ۱۴۰۲ با حضور دکتر «جواد سپهری کیا» معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری کشور، دکتر «عبدلیانپور» رییس مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، دکتر «جمال الدینی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر «میرحامد خانی» مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت و جمعی از قضات دیوان عدالت اداری در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×