» شهرستان » خانواده و اولیاء مدارس، خیرخواه ترین دوستان هر دانش آموز هستند
شهرستان
کد خبر:33747 | ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷

خانواده و اولیاء مدارس، خیرخواه ترین دوستان هر دانش آموز هستند

پرتو جنوب

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع دانش آموزان دبیرستان سما شیراز، گفت: خانواده و اولیاء مدارس، خیرخواه‌ترین دوستان هر دانش آموز هستند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “حمید افرامن” با حضور در دبیرستان پسرانه سما شیراز، بیان داشت: آرامش و امنیت امروز را مرهون رشادت خون شهدا از دوران دفاع مقدس تا‌کنون هستیم.

وی افزود: مهمترین عامل در تامین امنیت، همکاری و همراهی شهروندان به وی‍ژه قشر دانش آموز و آینده‌سازان این مرزو بوم است؛ لذا دغدغه پلیس، سلامت جسم و روح دانش‌آموزان در تمام دوران زندگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، از دانش‌آموزان خواست که اطلاعات شخصی و عکس‌های خانوادگی خود را در فضای مجازی رد و بدل نکنند؛ زیرا امکان هرگونه هک و سرقت اطلاعات در این شبکه های اجتماعی موبایلی وجود دارد.

سرهنگ “افرامن” فراگیری مهارت‌های رفتاری و اجتماعی توسط دانش آموزان به ویژه مهارت “نه” گفتن را بسیار لازم و ضروری برشمرد و تاکید کرد: با اجرای این مهارت در اجتماع توسط افراد، بسیاری از آسیب‌ها و تهدیداتی که در کمین آنان است، پیشگیری می‌شود.

وی خانواده و اولیاء مدارس را خیرخواه ترین دوستان هر دانش‌آموز دانست و تصریح کرد: امید است با توکل بر خداوند منان و سرلوحه قراردادن منویات رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی)، نظاره‌گر توسعه نظم و امنیت، شکوفایی و تقویت بنیه علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر چه بیشتر کشور باشیم.

گفتنی است، در پایان مراسم؛ مسابقه دانستنی‌های انتظامی و اجتماعی برگزار و به ۱۰ نفر از دانش آموزان برگزیده جوایزی اهداء شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×