قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از دستگيري قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعيل زراعتيان ” در گفت و گو با خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره درگيري در يکي از محله هاي شهر شيراز، بلافاصله ماموران کلانتري “14 مدرس” به محل اعزام شدند. وي افزود: در بررسي هاي تکميلي مشخص […]