» شهرستان » بازدید سرزده رئیس مراکز مشاوره خانواده فارس از “مرکز مشاوره خانواده” کازرون
شهرستان
کد خبر:32481 | ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳

بازدید سرزده رئیس مراکز مشاوره خانواده فارس از “مرکز مشاوره خانواده” کازرون

پرتو جنوب

حجت الاسلام علی خورشیدی رئیس مراکز مشاوره خانواده استان فارس به همراه دکتر سهیلی مدیر پروژه کنترل و کاهش خشونت دادگستری استان فارس، قاضی رحمت اله اکبری رئیس شعبه دوم حقوقی دادگستری کازرون، سجاد جعفری مدیر شعبه سوم حقوقی، محمد بازیار کارشناس حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادگستری از مرکز مشاوره خانواده شهرستان کازرون بصورت سرزده بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ در این بازدید تعداد پرونده‌های تشکیل شده در مرکز مشاوره، رعایت فاصله زمانی بین جلسات مشاوره به زوجین، برگزاری جلسات مشاوره بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، ثبت کامل مشخصات زوجین متقاضی طلاق در سامانه های تصمیم و مسیر، ثبت مداخلات در سامانه، رعایت تعرفه‌های مصوب با هدف کیفی سازی فرایند مشاوره، بررسی امکانات و تجهیزات مرکز، نواقص و معایب مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام خورشیدی حفظ اسرار افراد و مراجعین را از سوی مرکز، موضوعی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: این مسأله از حساسیت بالایی برخوردار است. وی همچنین در ایجاد مکان و فضای مناسب برای نگهداری اطلاعات و پرونده‌های مراجعین تأکید کرد.

رییس مراکز مشاوره خانواده استان در ادامه این بازرسی و بازدید به صلح و سازش در میان زوجین تأکید و سوالاتی را در خصوص موارد مذکور مطرح و مسئول مرکز مشاوره خانواده شهرستان کازرون پاسخ‌های لازم را ارائه نمود.

وی در ادامه، توصیه ها، تذکرات و ارشادات لازم را در مورد بهبود وضعیت موجود، تکمیل نواقص و رفع عیوب را از مسئول مرکز مشاوره خانواده خواستار شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×