دستگيري عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی
جانشین فرمانده انتظامي شیراز از دستگيري عامل اخلال در نظم و امنيت عمومی در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرهام عسکری” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پي دريافت گزارشی مبني بر قدرت نمايي ، نزاع و درگيري و مزاحمت براي شهروندان توسط يک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در بخش “ارژن”، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مرجع قضائي به سرعت محل اختفا متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.
عسکری با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، خاطر نشان کرد: هر کس به هر طريقي بخواهد نظم و امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند، با برخورد قاطع و قانوني پليس مواجه خواهد شد.
