» آرشیو » ۸ مصدوم در آتش سوزی عمدی مجتمع مسکونی در کازرون
آرشیو - حوادث
کد خبر:11677 | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲

۸ مصدوم در آتش سوزی عمدی مجتمع مسکونی در کازرون

پرتو جنوب

نجات ۷ نفر از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کازرون

سرپرست سازمان آتش‌نشانی کازرون از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهر کازرون خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۷ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، پشنگیان سرپرست سازمان از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهر کازرون خبر داد که آتش نشانان ۷ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.
وی افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک مجتمع مسکونی ۱۶ واحدی واقع در شهر کازرون در ساعت ۲۲:۱۸ شامگاه یکشنبه رخ داد و بلافاصله ماموران ایستگاه‌های یک و دو با اعلام سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون ادامه داد: بر اثر این حریق، دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحد های همجوار بود که آتش نشانان با توجه به محبوس بودن تعدادی از ساکنان در طبقات بالاتر مجتمع، سریعاً اقدام به اطفاء کانون حریق کرده و سپس با استفاده از فن فشار منفی نسبت به تخلیه دود اقدام کردند.
بنابر گفته پشنگیان، آتش نشانانی که به طبقات بالای مجتمع رفته بودند حدود ۷ نفر از ساکنان را که به دلیل دودزدگی دچار مصدومیت شده بودند از ساختمان خارج کردند و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل، به مرکز درمانی اعزام شدند و در نهایت نیز عملیات پس از ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت ۱ بامداد به پایان رسید.
پشنگیان خاطرنشان کرد: علت این حریق عمدی گزارش شده است.

آتش سوزی  ۸ مصدوم به همراه داشت

رئیس اورژانس کازرون از مصدوم شدن ۸ نفر در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کازرون خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون؛ بهمن جمشیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کازرون در شامگاه ۱۹ شهریور به مرکز فوریت های اورژانس اعلام شد که پس از این اعلام، ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس به منطقه اعزام شدند.

جمشیدی در ادامه درباره تعداد مصدومین این حادثه گفت: کل مصدومین این حادثه ۸ مصدوم بودند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×