» آرشیو » برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14514 | ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر

پرتو جنوب

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان فارس خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در ۱۷ حوزه امتحانی در شهر شیراز، برگزار شد.
او با بیان اینکه متولی برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن، جهاد دانشگاهی است، افزود: بعد از اعلام نتیجه، اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش، اعلام می شود که از این تعداد، ۸۸۷ نفر جذب حوزه ‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز می شوند.
دکتر هاشمی اصل در ادامه بیان کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در این آزمون، ۱۰ هزار و ۷۲۳ نفر بود، که از این تعداد، ۷ هزار و ۹۰۵ نفر بانوان و ۲ هزار و ۸۱۸ نفر آقایان هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه افزود: افرادی که دارای شاخص های «بومی بودن»، «جوانی جمعیت» و «امتیاز ایام کرونا» باشند، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند، به گونه ای که برای بومی بودن، نمره کتبی داوطلب در ۱.۴ ضرب می‌شود و همچنین، به ازای هر ماه حضور فعال در بخش‌ های درگیر ایام کرونا ۲ امتیاز و تا سقف ۲۰ امتیاز دریافت خواهند کرد.
این مقام مسوول در دانشگاه به امتیاز «جوانی جمعیت» نیز اشاره کرد و توضیح داد: امتیاز «جوانی جمعیت» برای متقاضیان متأهل و صاحب فرزند، به این صورت است که به ازای تاهل و هر فرزند ۲ درصد و تا سقف ۱۰ درصد به نمره آزمون کتبی آنان اضافه می‌ شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×