» آرشیو » آغاز عملیات پروژه راستگرد جاده مرودشت – شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18353 | ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴

آغاز عملیات پروژه راستگرد جاده مرودشت – شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی

پرتو جنوب

در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها؛ برگ زرین دیگری در دفتر خدمات شرکت عمران صدرا به مردم ورق خورد و عملیات پروژه راستگرد جاده مرودشت_شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی آغاز گردید.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران صدرا، بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر صدرا به شیراز و شهرستان های شمالی است.

با راه اندازی این بزرگراه بعد مسافت به شهر شیراز و شهرهای پرترددی مانند مرودشت کمتر شد و توانست رضایت شهروندان شیراز و ساکنان شهر صدرا را فراهم کند.

یکی از معضلات این بزرگراه راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت_شیراز به این مسیر بود که حالا با همت شرکت عمران صدرا کار عملیاتی آن آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا در این باره گفت: مهمترین اولویت و هدف شرکت عمران صدرا به عنوان یک خادم رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمت ما است.

مهندس پوربهی افزود: همواره در تلاش هستیم که مطالبات به حق شهروندان را احصا کنیم و تا جایی که امکان دارد مشکلات را در اسرع وقت مرتفع کنیم.

او با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق مردم و به ویژه شهروندان شهر صدرا ایجاد راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی است، گفت: کار عملیاتی این پروژه اغاز شده است و طبق قرارداد حداکثر طی ۲۴ ماه اماده بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید:

 استاندار فارس: تلاش ها برای توسعه صدرا توسط شرکت عمران قابل تقدیر است

مهندس پوربهی اضافه کرد: شهروندانی که از شمال استان و از سمت شهرستان مرودشت قصد ورود به شهر صدرا را داشتند باید از زیر گذر پل دانشکده کشاورزی تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی باعث ترافیک و اتلاف وقت می شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا بیان کرد: پروژه راستگرد اتصال جاده مرودشت به صدرا و پل دوربرگردان بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه مبلغ قرار داد اجرای این پروژه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال(۱۳۱۷ میلیارد ریال) است، ادامه داد: دو دستگاه پل آبرو به دهانه دو متر، یک دستگاه سازه خاص برای عبور آب سطحی، طول رمپ های دور برگردان ۱۲۰۰ متر، یک دستگاه پل به دهانه ۱۵ متر و اجرای نیوجرسی در کل بزرگراه شهید سلیمانی از جمله طرح های زیر مجموعه اجرای این پروژه هستند.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: امیدوار هستیم با اجرای این راستگرد و دور برگردان؛لبخند رضایت مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×