» آرشیو » افتتاح ۲۱ پروژه صنعتی، عمرانی و درمانی با اعتبار ۸۹۰ میلیارد تومان در شهرستان سروستان
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20301 | ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷

افتتاح ۲۱ پروژه صنعتی، عمرانی و درمانی با اعتبار ۸۹۰ میلیارد تومان در شهرستان سروستان

پرتو جنوب

۲۱ پروژه در بخش های صنعتی، عمرانی و درمانی در شهرستان سروستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دهه پر فروغ فجر به بهره‌برداری رسید‌.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسن شیخ نیا در این سفر با حضور در گلزار شهدای روستای بکت و قرائت فاتحه با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید بیعت کرد.

وی مهم ترین پروژه های شهرستان سروستان را دو پروژه در بخش صنعت با اشتغال ۱۱۵ نفر ، طرح عملیاتی خط انتقال آب روستای سعادت آباد و اصلاح شبکه فرسوده روستایی، دو پروژه در حوزه زیر ساخت آب و برق در شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، آسفالت بیش از ۷۰ هزار متر مربع از معابر روستایی و دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به افتتاح طرح تولید کمپوست، افزود: این مجموعه با سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و حمایت های دولت به بهره برداری رسید که علاوه بر ایجاد فرصت شغلی مستقیم برای بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی منطقه می تواند زمینه توسعه و تولید بخش کشاورزی و پرورش انواع قارچ در منطقه و کشور را فراهم نماید.

شیخ نیا در خصوص طرح عملیاتی ‌شبکه آبرسانی روستای سعادت آباد بخش کوهنجان، گفت: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

وی با اشاره به پروژه های درمانی این شهرستان افزود: افتتاح این دو پروژه باعث کاهش مراجعه مردم شریف شهرستان به مرکز استان خواهد شد و تمامی آزمایش های لازم و تخصصی در این مرکز آزمایشگاهی انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×