» اجتماعی » پیامکی برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث ارسال نمی شود
اجتماعی
کد خبر:21999 | ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴

پیامکی برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث ارسال نمی شود

پرتو جنوب

مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای انتقال سهام عدالت متوفیان هیچ گونه پیامکی به وراث ارسال نخواهد شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی حاجی وند اظهار کرد: برای هیچیک از خدمات سهام عدالت نباید هزینه‌ای دریافت شود و باید اذعان داشت که مرحله دوم سود سهام عدالت در هفته پایانی اسفند ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در ارتباط با انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ گونه پیامکی به افراد ارسال نخواهد شد و برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث روی هیچ لینکی کلیک نکنند و تنها باید مدارک مورد نیاز را به شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌ها ارائه کنند.

حاجی وند گفت: تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل یا تصویر برابر با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمامی وراث تعیینی در گواهی حصر وراثت، اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی حصر وراثت متوفی و در صورتی‌که متوفی دارای وصیت نامه رسمی باشد و در گواهی حصر وراثت ارائه اصل یا تصویر برابر با اصل وصیت نامه از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان توسط وراث اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 سود سهام عدالت دوره‌های قبل را چگونه می‌توان دریافت کرد؟

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: ارائه تمامی خدمات انتقال سهام عدالت به وراث توسط بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست.

حاجی وند بیان کرد: سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص اعطای سهام جاماندگان گفت: بر اساس گفته‌های وزیر امور اقتصاد پیشنهاد اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید به هیأت دولت ارائه شده و در صورت موافقت اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×